Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen, navigeer snel door ons FAQ heen

Onze producten zijn ingekocht bij officiële TCG leverancieren, oftewel onze producten zijn 100% authentiek.

Soms hebben we een pre-order alvast op "uitverkocht" staan. Dit doen we om mogelijke teleurstelling bij onze klanten te voorkomen. Onze leverancieren kunnen soms allocaties uitvoeren waardoor onzekerheid ontstaat in on voorraad.

Is het product uitverkocht en staat er "Notify me" dan betekent het dat we ervan uitgaan dat we in de toekomst meer op voorraad krijgen. Bij het klikken van "Notify me" krijgt u automatisch mail een als er weer voorraad is van dat product.

Een geknoeid product kopen is erg frusterend, we vinden het belangrijk dat onze klanten zich veilig voelen bij hun aankopen. Ons beleid is dat we niet knoeien met onze producten, u kunt dus zonder zorgen bij ons bestellen.

Indien de zegel overmatig kapot of los is, neem dan alstublieft contact met ons op via e-mail (info@collgamers.nl). Lever bij uw mail het bewijs van schade en we zullen u zo snel mogelijk helpen.

U kunt ons bereiken via het contact form of door een e-mail naar info@collgamers.nl te sturen.

Het is mogelijk om uw producten te retourneren volgens de voorwaarden van ons retourbeleid.

We versturen onze producten alleen naar Europese landen en specifiek naar landen binnen de Europese Unie. De landen zijn als volgt (namen zijn in het engels) : Austria, Belgium, Bulgaria, Croatia, Cyprus, Czechia, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Ireland, Italy, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Malta, Netherlands, Poland, Portugal, Romania, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden.

Staat uw land er niet tussen en wilt u toch een bestelling plaatsen? Neem dan alstublieft contact met ons op en we zullen kijken wat we voor u kunnen betekenen.